torsdag 26 april 2012

Vårfest kläder

Vit blazer, H&M 39.95€

Shorts, H&M 19.95€

Skor, 34.95€
Heej, idag va de en kiva dag helt super chill timmar! Haha vi hadde moronsamlig iadg o så just när alla sku sticka så va vår jumppa lärare sådäär " Hej, hej jag ha ennu en sak. Förra veckan va de sju elever från muncca som va me i badminton turneringen balblabla..." o så ba hon oss komma dit upp o så hadde hon nån mikrofon o så fråga hon frågor o så när hon fråga mej så svara världens mest underliga svar (såklart) o så skratta jag nu sådär som man gör när man e nervös...o herregud mitt skratt...kiva skrattar dit mitt i mikrofonen så de hör över hela jumppa salen... :D Perus. Nåjaa men efeter skolan for jag ti stan me mamma. Åkte me samma spåra som Jenny o Jessica fö dom sku också köpa vårfest kläder. men nu har jag hela min vårfest outfit färdig. Ville int ha nå perus klänning som jag sen ändå bara avänder en gång, men ni får nu se va jag köpte (: Imoron fredag! Ha de så bra, puss//Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar