söndag 22 april 2012

Hemmaa

Rocca al Mare

Stop the traffic...




Helloo, Tallinn va kiva. Vi shoppa i Rocca al Mare ganska så länge. For ti Bershka två gånger men första gången hadde vi så "bråttom" ti gamla stan för mamma o pappa trodde att vi int sku hinna så jag köpte ingenting. Andra gången köpte jag nog någåt men int alls mycke. Sen for vi ti gamla stan, husena va fina men int vet jag nu om de va så intressant :D På kvällen åt vi på en italiensk restaurang inne i gamla stan som hette Limoncello. restaurangen va hur mysig som helst o maten va jätte god! Rekommenderar! Sen va de ju semi tidig uppstigning idag på morgonen. Sen när vi kom ti Helsingfors så for jag genast ti stan me Jenny. De va kiva (: Vi gick int i så super många butiker men båda fick nog någå köpt. Jag gör sen ett skillt inlägg me de va jag ha köpt igår o idag. Hörde att vi vann Akilles o att alla hadde spelat bra idag, vet int om jag riktit kan säga grattis men grattis nu ändå (: Imoron skola...tror jag ska gå o sova ganska så tidigt idag :P Men ha en bra vecka, puss//Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar