onsdag 18 april 2012

Feeling sick

Så idag hadde vi först finska, o jag fick 9 halv i ord förhöre! Stolt :D Sen va de jumppa me lenkki o de va faktis ganska kiva men också jobbigt fö jag haa lite snuva :l Sen hussa o där gjorde vi karelska piroger o våra blev ganska missbildade men gott va de (; Ha kännt mej ganska trött o lite sjuk typ hela veckan, men typ alla e sjuka nu så de sku nu int va så konstit om jag sku ha blivi smittad. Ha mått ganska så skit sen jag kom hem från träningana så jag ha bara äti någo lite frukt o bröd. Men imoron e de ingen skola fö mej :D Jag far ti skol mästerskape i bädis o dit kommer också Jenny, Jessica o några andra från sjuan så de ska bli riktit kiva :) Men de som e jobbit e att jag måst spela typ första match mot Jenny o sen har ja ennu senare match mot Jessica... De e svårt fö mej att spela mot kaverin!!! + att Jenny o Jessica e båda helt super bra... :D Men nåjaa jag får lite sov morgon, hallen där vi spelar e typ nåå 5 minuter från mej. Ska kaanske efter de ti hullut päivät om jag hinner men jag e int alls säker. Men hoppas jag e frisk, sku nog också va ganska jees att va frisk när vi far ti Tallinn på lördan... Men ha de bra, puss//Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar