måndag 9 april 2012

Haappyy biirthdaayy

Haappy biirthdaay to mee...
Usch jag tycker int alls om den där bilden på dom
Parfymen jag fick av Frida
Kortet där de stod att jag vi ska fa ti Tallinnn :)
(vadå långt kort, mamma ha typ skrivi en hel bok om va vi ska göra där..)
O så fick jag en blomma
Heeyy, idag e de min födis, jee :D Blev väckt av mamma, pappa o Frida nån gång 9 (!!!) tiden idag på moronen. Av Frida fick jag One Directions cd o en parfym. Av mamma o pappa hadde jag ju ren fått Ikea möblerna men jag fick endå som en "surprise" present lite som en shopping resa ti Tallinn :)) Vi far om typ 2 veckor. Idag ska jag va me Ilkku o Lina, de känns som att jag int sku ha sett dom på typ en vecka :o så de ska bli kiva :) De e helt härligt väder ute! Soligt o varmt :) Men ha en jätte bra dag o njut av sista påsklovs dagen! Puss♥//Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar