tisdag 3 april 2012

Jaaa.

Helloo nuu ha jag öva ti matteprovet, int sådäär jätte mycke men mer än normalt! Idag for jag efter treningana först ti en juttu i Fridas skola, de va att 6or o 5or uppträdde me nåå sånger. Jag hann bara höra ett uppträdande o herregud va som sjöng bra :o Supriseing bra :D Sen for vi ti mommo o mofa o överraska mofa som har födis me att plinga på o ge ett paket. Imoron e de genast typ efter skolan mofas 75 års fest o vi ska dit, jag o Frida e dom enda barnen men vi ska typ hjälpa om nån gammal tant behöver hjälp o så ska vi ta hand om presenter o sånt. Men, men de blir nog säkert helt nice, vår kusin kommer också så de e kiva, hon ska typ också hjälpa till. Men gonatt♥//Dannee


Här kommer en bild på mattepappret (undra sen int jag ritar alltid när jag har tråkit!!!), intressant eller va!? O en huppare som sku vara kiva att ha (laatun e ganska så skit eftersom bilden e från instagram) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar