söndag 29 april 2012

Final-4 #2

 Kom för en stund sen hem. Har varit i idrotts huset hela dagen me Ilkku o tittat på 97:ornas Final-4. De e några av vårt eget lag som också spelar me 97:orna så de va speciellt kiva att se dom spela (: Hade system kameran me o tog massor me bilder! Gör ett skillt inlägg me bilder som jag o Ilkku tagit. De gick iallafall helt jätte bra för Dicken 97:orna! De vann semi-finalen o sen finalen också! Alltså men finalen va de mest spännande nånsinn!!! De blev 2 x 5min tilläggs-tid för att det slutade 18-18. Men sen vann dom 19-21. Men grattis helt massor ti FM guldet :D Jag o Ilkku for ju dit egentligen fö att titta på men sen så sku vi ju också moppa planen innan nåå matcher haha :D Men sen fick vi varsinn choko platta som tack. Nu har jag att bara gå o sova, jag mår int alls bra. E bara helt super trött...men nu ska jag sluta klaga imoron e de vappen. Ska riktit festa då ju! Hela vår familj e bjuden ti min gummo o hennes familj. Sku såååååå mycket hellre väla vara me kaverin men näääääeee...får väll istället på tisdan va me dom :l Pöh...men iallafall har vi ingen skola imoron, jeeess! Kommer ha världens sovmorgon (; Men ha de så braa, puss//Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar