torsdag 12 april 2012

Butiken -->

Dagens:
Tröja, Zara
Topp, Monki
Bälte, ???
Farkkun, GT

Helloo, ska snart sticka ti butiken me mamma. Vi ska köpa något gott tills lördan är jag ha min släkt-födisfest. Idag va de helt vanli dag, inget att berätta om de :) Har nu fått lite snuva, jag nyser o har helt liite täppt näsa + ont i halsen, jag vill int få nån mega snuva, sku int orkka just nu. Vi ska ju också ti Tallinn om typ en vecka i jag sku int vela va sjuk då... Imoron e de fredag wiihhooo o då slutar vi kl.13.20, jea :D Men ha de så bra! Puss//Dannee

4 kommentarer:

  1. de går int att sätta kommentarer hit ? eller d liksom syns int att ja sku ha kommentera :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo de borde nog gå, kommentaren syns kanske int genast ba :D

      Radera
  2. du har jätte fina kläder :)

    SvaraRadera