onsdag 11 april 2012

11.4.2012

 Idag va de nog en helt vanli dag, förrutom att vi fick betygena. Sänkte både matten o finskan ti 7. Matte e jag nog int så jätte fövånad av men finska?! Jag sänkte från 9 ti 7!!! Nåjaa jag fick nu 6+ i finska provet men de kan nu int va de ända som påverkar... Annors så fick jag nu ganska samma, bara att ennu två 10or som jag ren berätta tror jag. I hussan gjorde vi lever biffar, hujj helvete!!! Alltså jag ha en gång i hela mitt liv ätit leverlåda när jag va liten o efter de börjar jag o må illa bara av stanken av leverlåda, så gissa om jag tyckte om lever biffarna...cool story jag vet. Sen efter skolan va de bädis o innan de kom Jessica ti mej (:

Alltså jag ha ju fått de finaste presenterna av mina kaverin de hä året så jag har ganska så stora pressures att köpa lika fina ti dom ;D Fick idag av Jenny o Jessica också presenter, fick världens godaste parfym av Jenny o så en stor glas burk fylld me karkki av Jessica o så gjorde hon den ennu bättre me att sätta den finaste bilden som nåsin tagits på mej haha (; , herregud den kommer hålla i flera månader... nånää int kanske riktit så länge...hehe :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar