torsdag 19 april 2012

Bädis turnering


 Hej kom just hem från bädis turneringen. De va så skönt att få sova ti kl. 8.00! De gick helt ti skiten me mitt singel spel jag förlora alla...men nää jag spela mot alla helt super bra, Jenny, Jessica o några andra :) Men sen spela jag dubbel me Jenny (två mot två spel) o vi fick silver, yay :D Jessica fick brons i singel spel, grattis! Sen efteråt for vi ti Mäkkin me Jessica, Jenny o Frida, hehe fetton... ;D Köpte också idag en ny vatten flaska fö jag har ingen egen (har tappat bort typ 10 så nu har vi typ 2 här hemma). Så när jag kom hem så så jag att jag hadde fått något ifk friidrotts kort?! Jag sluta friidrotten på typ ettan :D Nåjaa, jag e så trött nu att jag bara sku kunna fara o sova. Men ha de bra, kram//Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar