lördag 7 april 2012

Pååsk

Trött var man ju igår...

Jee vädret igår var ju de härligaste!

De här e gott!!! Åt de igår, hemgjorda marsipan ägg doppade i choklad o syrligt strössel  ^^

Har på mej de skönaste pyjamas-shortsen som jag fick ti julklapp förra året

Haha, älskar min pyjamas skjorta :D 
Hej, lessen att jag int skrev igår. Försökte ladda upp bilder säkert 1000 gånger o ti slut orkka jag bara int mera. Men iår va de bara chill hemma som gällde (: Ingen e typ i stan så de fanns int riktit någå annat att göra :P Nu så sitter jag bara o datar i pyjamas, resten av familjen stack ti Sello när jag vakna, jäkla hurtbullar...:D Idag ska de tydligen bli stor städning här hemma, tror jag sticker ut på länk medan de andra städar hehe... Skall nån dag fara me pappa o köpa nya springskor, länkbyxor o sånt ^^ De e bara två dagar kvar ti min födis, woop woop! Me vi höörss (; //Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar