onsdag 25 april 2012

Onsdag-25.4

Vit topp, H&M
Neon spets topp, Bershka
Farkkun, Gina Tricot



Alltså nu raderades inlägget på något sätt störandee... Men iallafall så hadde vi chill dag idag i skolan. Finska, jumppa o hussa (: Mellan dom här timmarna så satt vi ute på rasterna, de va ju helt sommar väder idag :o Vrickade vristen på jumppan så jag kude it träna i bädisen idag, men jag va o titta på me Jenny som int heller kunde träna. Har kännt mej bara så sjukt trött hela veckan så jag går säkert o sova tidigare i kväll. Imoron far jag ti stan me mamma o fösöker hitta någo vårfest kläder, ska iallafall köpa en vit blazer! Ha velat ha en jätte länge. Här e bild på dagens outfit o rosen på mitt bord som ha vissnat, man ska int be mej sköta blommor...jag kan int ens sköta om en ros som står i en vas me vatten haha :D Men ha de så bra, puss//Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar