fredag 25 maj 2012

Yeah!

Skoldagen gick som alltid hadde sista engelska provet med vår lärare Federley...sad. Men provet va nog lätt. Efter skolan gick jag o Ilkku ti henne o så kom Sasse o Cade dit! Va helt jäätte kiva att se dom efter nästan en vecka o vi hadde myyycket att prata om. Fick höra lite om Oslo o nu vill jag int mera bo i Finland...:D Vi åt massor me skit mat o bara prata i timmar, va så rolit att bara skratta ti vår egna skit-humor igen me dom haha :D For sen ti frissan. Hadde en frissa som jag for ti me Frida o mamma när vi va små men ha nu it vari där på flera år, men e så jävla nöjd! Alla andra frissor failar alltid me min pannlugg... 

Men imorgon stafettkarneval! Shiat jag e nervös...ha int sprungit där varje år som dom flesta så de e ganska nervöst... Men skriver säkert imorgon igen! Nu ska jag ut o springa en stund, vi hörs imorgon//Puss

Här e ett par cam bilder, jag e bara ganska lat just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar