torsdag 31 maj 2012

Everybody's counting the days...

Idag for vi ju till Sveaborg med sjuorna. Det var faktist riktigt roligt :D Roligast var nog när alla lura Challe haha :D Kommer nu inte gå in på några detaljer vad det var vi lurade henne med...(; Efter det for jag till stan med Lina, Ilkku, Jenny, Jessica, Sasse, Challe och Viljam. Sasse och Viljam stack efter en ganska kort stund och sedan så stack Ilkku, Challe och Jessica också. Så blev jag, Lina och Jenny änu och gick runt i några butiker och åt på Mc Donalds. Vi bara satt och prata ganska länge om allt möjligt. Jag köpte två plagg bara och jag är sååå stolt över att jag inte köpte mera! Jag brukar alltid köpa sådant som jag redan typ har :D Dålig vana jag har bara. Nu är det bara en dag tills skolan slutar!!! Lördagen kommer bli så awesome om alltting går som det ska, ska bli så jävla kul! Här är ett litet collge på vad jag köpte, puss//Daniela

T-skjorta, 9.95€
Shorts, 24.95€
Båda plaggen är från H&M

2 kommentarer:

  1. challe balle kalles nalle31 maj 2012 kl. 21:51

    vitsi ja ble nog så lurad att huhhuh :D maskrosor... ja har trauman av dom ! :/

    SvaraRadera
  2. Haha :DD de va nog de roligaste man ha lura dej me (;

    SvaraRadera