tisdag 22 maj 2012

Avslutning

Kom just från Dickens säsongavslutning. De e en avslutning där alla lag inom dicken presenteras o så delas de ut priser inom laget. De här året vann Cade, viktig spelare, Sasse, Bra inställning o Saga, Framsteg. Grattis ti er! (: Fick ut biologi provet o enkku uppsatsen, jag fick +9 i båda! Shiat va stolt man är! Hoppas de gick lika bra i matte provet idag... Har lite bildbrist just nuu så några cam-bilder blir de. Tänkte då alltså göra en sådänhäran 7 saker-som-du-säkert-inte-visste-om-mig lista så läs under bilderna den, enjoy! 
Puss//Daniela


7 saker du inte visste om mig:

- Jag har två hörn/fram täder som e ganska spetsiga, dom syns oftast int o dom stör int mej men om jag typ ler jätte stort ser jag ut som en vampyr.

- Jag har hatat morötter ända sen förskolan, har ett slags trauma från någon grönsaks dag när vi måste dricka morotssaft, usch fyfan har aldrig druckit något så äckligt.

- Hadde i ett skede typ inga ögonbryn...har alltså naturligt super mörka ögonbryn o jag tyckte att de passade sej att noppa bort dem, vet int hur fan jag tänkte...

- Jag tycker int om att vara i duschen när jag e ensam hemma...hatar att int höra vad som händer utanför badrummet fast de nu int e något att höra.

- Var värsta bok-malen när jag var yngre så har ett ganska så stort ordförråd, så e int lika blond som man sku kunna tro.

- Har skit-svårt för att vara sur på nån sådär jätte länge, blir int heller seriöst sur alls ofta. Förlåter nu kanske lite för lätt.

- Jag tycker int om stora förändringar, vet int varför o jag kan int ge något exempel men så e de bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar