söndag 27 maj 2012

Smør bukk ftw

 Dagen har gått ganska så snabbt faktist, inga butiker var öpnna så köper shortsen någon gång denhär veckan. Träffade Ilkku, Cade och Sasse i Muncca sedan gick vi till kone parken och där satt vi sedan i flera timmar och bara prata, skratta och åt skittles som jag och Ilkku fått av Cade från Oslo. Fick också min försenade födis present av Cade, ett jätte fint fjäder halsband från Pieces. Tack Cade (: Det var jätte skönt att bara sitta i solen och prata om allt möjligt. Nu så sitter jag i min säng med datorn. Jag har läst en Frida tidning och ätit Smør bukk (som jag fick av Sasse från Oslo). Denhär veckan är ganska så lugn. Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar tills skolan slutar!? :o Snart är det sommarlooov!!! Men ha det så bra, puss//Daniela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar