söndag 6 maj 2012

Tillbaka i stan

 De va super skönt att va på lade över veckoslutet! Vädret på lördagen va nu int de bästa men idag va de hu solit som helst (: Hjälpte idag lite mamma,pappa,mofa o mommo me allt möjlit. När vi kom hem så märkte jag att jag int fick min känny på, jag försökte ladda den men de gick int. Sen när pappa hadde "studerat" min känny en stund så sa han att de va nån liten del där inne som va sönder...så nu har jag min mammas hyper-moderna telefon, en nokia (ofc)...får klara mej me den tills jag får/köper en ny eller tills min gamla e lagad. Sku ju nog helst väla ha en iPhone men när jag köpte en iPod för typ 3 månader sen :/ Men då sku jag sälja min iPod o lär mej att leva med bara min iPhone istället (; Nää men sku bara bli så himla glad om min mamma o pappa sku gå med på de...men jaa ni vet hu föräldrar e -.- Tog int med kameran ti lande o sori för dom tråkiga iPod inläggen men jag visar några andra bilder från lande som jag tog förra hösten (: Ha en bra vecka, puss//Daniela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar