lördag 12 maj 2012

Studying

Var alltså igår hos Lina me Ilkku o Ulle. Vi satt för de mesta o bara prata o sånt. Sen måste Ulle fara o jag o Ilkku blev övernatten hos Lina. Jaa o så titta vi på Finland-Kanada matchen. Jag e int nu kanske världens största ishockey match o bryr mej nu kanske int riktit, int fö att jag nu heller fattar någå men nåjaa iallafall så va de nu ganska spännande men så förlora Finland... Sen idag har jag hunnit läsa lite ti biologi provet medan jag lyssnat på lite musik, o så ha jag vari me mamma o pappa ti Prisma. Köpte ganska mycket hudvårds grejer, lägger säkert senare upp bilder (:

Imoron e de nalle cup me handisen, just på morsdagen :l Har int varit på en enda handis träning den här veckan så de blir nog int alls mycket speltid för mej. Men rolit ska de bli iallafall (: 
                                                               Puss puss//Daniela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar