torsdag 10 maj 2012

Ai se eu te pego

Om ni undrar över rubriken, så det e en sång. Jag har sjungit på den hela dagen, dom andra börjar sekert bli ganska störda :D Efter skolan for ja till butiken och köpa creme bonjour till franska knytiset imorgon. Sen hade ja piano timme, och sen for jag rakt efter timmen till stan men Danne och Lina. Jag köpte ögonbrynsfärg. Har själv så ljusa ögonbryn och sätter varje dag ögonbryns penna så det kommer att bli massor lättare att inte behöva sätta varje morgon ögonbrynspenna. Imorgon är det ääntligen fredag! Har simmning genast på morgonen på simstadion -.- Nice man har lovat regn tills imorgon, kommer sekert att frysa ihjäl. Nu forsätter jag och ser på ishockey, hoppas att Finland vinner :) //ilona




2 kommentarer:

  1. kan du berätta hu de blev(bild) och vilken fräg du köpte ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det kan jag (: Försöker hinna på söndagen.

      Radera