fredag 29 juni 2012

Paus

Hej har nu tänkt ha en ordentlig paus nu när jag är på lande, vill bara njuta så mycket som möjligt. Det blir nu ett sista mobil inlägg. Jag vet det är tråkigt med mobil inlägg men det är bara för lätt att blogga med mobilen haha :D Nåjaa men kom idag ut till lande för några timmar sedan. Kommer nu att stanna här ute i tre veckor. Känns som att man nu påriktigt har ledigt. Imorgon blir det Ingå dagen, ska bli riktigt kiva faktist (: Ingå dagen är då en massa människor kan sälja olika saker på torget vid Ingå hamn där man kan köpa allt möjligt. Lite som någon loppis, och så brukar där också vara någå program. Hoppas bara att det blir bra väder :/ Men ha det så jätte bra, så hörs vi sen! Puss ♥//Daniela

Förresten någon av er har instagram så följ mig, dannee11 heter jag. Jag vet att det nu blir lite tjatigt när alla bloggare bara "Föölj mej på insta!!" :D Men jag försöker ladda upp en bild per dag, så om ni nu vill följa med mitt liv och mig nu lite närmare (speciellt nu när jag har paus) så följ bara! Så följer jag kanske tillbaka (: Okej nu blev det värsta reklamen men jaa ni fattar.

Ännu ett kollage med bilder jag tagit idag (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar