onsdag 20 juni 2012

Min vecka hittills

Super bra medel som skyddar håret då man plattar det med plattång och som hjälper håret att hållas rakt och slätt.
Dagens:
T-skjorta, H&M
Bälte, ?
Jeans, New Yorker


 Heej! Har nu alltså inte riktigt skrivit på en tid men har varken haft tid eller ork att göra det :l Men här är min vecka hittills kort:

Måndag: 
Leffa med Lilli, Santtu, Ilkku och Ulle. Vi var och se LOL :D Haha namnet är ganska lame men den var överraskande bra! Både Miley och Douglas är så jävla perfekta! Värsta forever alone feelingen efter den filmen...aja men det var iallafall jätte kiva :D Efter leffan for vi till Kone parken och så satt vi där och bara tala. Senare på kvällen stack jag och Ilkku till Ulle och så var vi där hela kvällen. 

Tisdag: 
Första dagen på sommar jobbet. Verkligen inte det mest fartfyllda jobbet men mycket bra betalt var det! Så de dagen gick ut på att scanna papper i ca.6 timmar <333 På kvällen ville jag möblera om i mitt rum så det gjorde jag och så pratade jag med Sasse i telefon. Har inte sett henne på en låång stund och jag kommer inte heller att se den skiten på hela sommaren typ ;( 

Onsdag:
 Samma grej bara att jag nu kanske inte direkt var riktigt lika flitig som på tisdagen (då överhettades kopieringsmaskinen för att jag använde den så mycket :D). Var så trött efter jobbet. Sedan åkte vi till Gräsvike och köpte mat till midsommaren för 10 personer. Vi får alltså gäster till vårt lande tills midsommaren.  Jaa och sen köpte vi pizza. 

Så att så har min vecka sett ut så här långt. Jag sommarjobbade i bara två dagar men om ni skulle gjort det jag gjorde så skulle ni förstå att det är helt tillräckligt! Men nu är jag och mitt bankkonto riktigt nöjda (: Imorgon blir det lande, nu skall jag ta och se på Pretty Little Liars. Hejhej//Daniela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar