torsdag 7 juni 2012

Min vecka

Har inte bloggat på en vecka! Helt sjukt har typ aldrig haft en såhär lång bloggpaus. Jag kommer att berätta om varje dag kort nu.

Lördag: Vårfest och efter det päättärit. Hadde superkul! For sen till Sasse övernatten. Fick 8.6 i medeltal. :)

Söndag: Träffade Ulle i kampen med Sasse. Vi åt i Picnic och talade om lördan osv. Sen tog jag bussen till pappa och var där enda till tisdagen.

Onsdag: Var med Lina,Challe,Danne,Jenny,Rudi,Emppu,Rasse och Nelson ute. De va helt kiva

Torsdag (idag): Jenny kom till mig typ halv ett, sen chilla vi bara hemma hos mig. Sen måste Jenny fa till tränigar så sen for jag och Lina till stan. Vi båda hitta ganska mycke stuff. Om några timmar åkte vi hem till Lina och beställde pizzaa! namii. Jag hjälpte Lina packa till Italien och sen stack jag hem typ 22 tiden. Vi hadde jätte roligt. Vi dansa och testa kläder osv :D Visar imorgon vad jag köpte från stan.

Dagens outfit:
Topp H&M
Shorts-själv klippta
Flipflops från Malesien

Sexyyy
Hörs imorgon //ilona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar