måndag 2 juli 2012

New camera!!


 På fredagen var jag hos Ulle och hjälpte henne och packa. Hon for till Grekland på lördagen och är där en vecka. Kommer att sakna henne :(


 Var på en släktfest på lördagen. Åt mig proppfull, talade med släktingar och fick lite pengar (; Och om ni undrar vem pojken på bilderna är, så är det min bror. Han är ett år äldre än jag. 


Igår var det ju super varmt, så jag lå i solstolen typ hela dagen :D På kvällen så åkte jag hem till mamma och sen så jag på fodis. Och ja e så glad att Spanien vann o att Torres gjorde mål!! <3 Han e absolut min favorit fodis spelare! 

 Nu när jag har min nya kamera kommer jag att förösöka uppdatera lite oftare. Så kommentera fast hur ofta ni tycker att jag borde uppdatera :) vi hörs //ilona

6 kommentarer:

  1. Jätte fina bilder ! Säkert en helt super bra kamera :)) o de va ju bra att du fick den till slut :D du borde uppdatera ett inlägg per dag ;D fö nä du ha så bra kamera !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) O joo ja ska fösöka uppdatera ett inlägg per dag, eller sen varannan dag :D

      Radera
  2. Hur mycke kosta den?

    SvaraRadera