söndag 29 juli 2012

....

Hej! Det här blir nu ett jätte tråkigt inlägg utan bilder och allt. Vaknade idag kl. 06.55 av att jag hosta, nös, snörvla, hade varmt och kallt allt på samma gång. Har fått mega ont i halsen tror att jag typ har feber och så hostar jag 24/7, got to love life♥jaa annars så har veckan med Sasse o Ilkku varit helt super kiva :D Har inte skrattat så mycket på lääänge! Alltså från måndag till torsdag var Sasse och Ilkku här på vårt lande och sen på torsdagen åkte vi först till Ilkkus lande och sen förde vi Sasse till Ekenäs (köpte btw en tröja därifrån kan visa den senare) där hennes mamma kom efter henne och så for dom till någå sjukhus eftersom Sasse också hade mega snuva och jaa råddigt jag vet. Så var jag där på Ilkkus lande från torsdag till lördag. Det var helt jätte bra väder och brun blev man ju nog (: Jaa men nästa vecka är det handis läger som gäller! Hör av mig när jag är lite friskare...puss&kram//Daniela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar