fredag 23 december 2011

onsdag & torsdag + fredag

onsdag, sasses ljuvliga halsduk!



Dåli laatu


vår lilla julgran :P
Heejj! förlååt fö dåligt bloggande :/ har inte hunnit. Men på onsdag så hadde vi typ bara generalrepetition hela dagen till julfesten. På kvällen var det dags fö julfest.Lina, Danne o Natte kom till mej fö att laga oss färdiga, Natte locka mitt hår, de blev super fiint <3 o sen lacka ja mina naglar med en härli röd färg som ja fick av Sasse ti julklapp :)  Jag var med i Lucia tåge, härre gud så ja va nervös! :O Men de gick helt bra ;) Sen sjöng vi me kören Justin Bieber- Mistletoe, jag o lina sjöng solo i en vers med två andra :) De gick super bra :D ( utom några som sjöng första versen...) På torsdagen hadde vi en ganska chill dag, inge speciellt att skriva om...Hemma dekorera vi julgranen och gjorde allt möjlit :) Ida ska vi baka o laga mat + ja måst städa mitt rum! D: oh no....Sätter en bild sen, before and after :D Kan inte vänta till julen, wohoooo! :D Bloggar senare hörs <3 //Ilona

3 kommentarer: