onsdag 14 december 2011

Lucky me

Mönstert på våra rena borddukar i hussan

Sasse bankkar köttet

o sasse kryddar :)

Jag kryddar lite mera...:D

Senap o plommon, mmmm....

Köttrullarna innan de va i ugnen...
Ida hadde ja en dåli dag -.- på moronen så va bussen försenad så att ja måste vänta i 15 min på den (som tur hadde vi sovis), sen på hussan nä ja sku sätta på min kamera så gick linsen bara lite ut o min kamera gick int att sätta på så ja hann ba ta några bilder (men nu e min kamera lagad, me de e int första gången så ja kanske ska spara ti en ny...), se så föll maten som vi hadde i ungnen på ungnens botten o så låg de grädde o kött bitar på ugnens botten... och sen efter hussa timmen lukta mina kläder illa av all mat-os....men här e några bilder som ja hann ta innan min kamera int mera gick att ta bilder me :I //Danne

1 kommentar:

  1. huuuuj dina kläder lukta så illa :D elr alltså mat :S

    SvaraRadera