tisdag 24 april 2012

Närmaste vännerna

Vi fick alltså fö en tid sen en kommentar där man frågade om vi kunde göra ett inlägg med våra närmaste/bästa vänner. Det här kommer sen int i någon speciell ordning (: //Daniela o Ilona 
Sasse o Cade
                                                                  
D: Sasse har jag kännt hela mitt liv nästan. Ha gått på samma klass ända sen dagis. Hon e jätte nära ti mej o vi vet allt om varandra typ, kan prata om precis allt med henne :D Cade blev jag sådär bra kaveri me på femman, kände int henne riktit innan de. Men nu så e vi jätte bra kaverin, jag kan också prata om allt me Cade hon lyssnar alltti fast de int ens sku va nåå viktit . :)

I: Sasse har jag kännt ända sen förskolan. Då va vi int så bra vänner, vi typ bråka hela tiden :D Jag har vari på samma klass med henne ända sen ettan. Vi har samma humor och skrattar till helt onödiga saker! Cade o jag har varit jätte nära vänner ända sen trean. Vi har jätte rolit tisammans o vi känner varandra bra. Man kan liksom "avautuu" ti henne, så dä att hon fattar allt, o hon lyssnar också om ja vill tala om någå me henne. (:

Lina
                                                                               
D: Lina o jag e jätte bra kaverin. Ha kännt henne ända sen ettan. Jag o hon ha nog haft några bråk o i ett skede va vi int kaverin. Men jag kan prata me henne om allt möjlit random i timmar o vi vet allt om varandra. Hon e verkligen jätte nära ti mej :)

I: Jag har kännt Lina hela mitt liv. Vi har alltti vari jätte bra kaverin, o vi känner varandra jätte bra. Jag kan också tala med henne om vad som helst. :) Vi talar typ varje dag i kännyn, och vi e jätte close :)


Jenny o Jessica
                                                                      
D: Jenny och Jessica lärde jag känna när jag börja bädisen på typ trean. Och då var jag bra kaveri med dom, o sen när jag sluta bädisen så jag int dom på några år. Men sen nu när jag börja bädisen pånytt och vi går i samma skola så har vi blivit jätte nära vänner. Jag kan prata om vasomhelst me dom :) 

I: Jag lärde känna Jenny och Jessica nu på sjuan. Båda är helt underbara! Super snälla och söta. Vi har blivit bra vänner på kort tid. Vi har jätte roligt tillsammans och kan tala om allt möjlit (:
Jenny

D: Jag lärde känna henne riktit bra på sexan, o efter de ha jag bara blivit bättre kaveri me henne. Vi har roligt tillsammans och kan prata om allt möjlit. Jag vet att va jag än sku berätta eller förklara så sku hon fatta (:

I: Jenny och jag blev bra vänner typ på femman. Hon har varit typ tusen gånger övernatten hos mig och jag har varit många gånger hos henne. Vi har jätte roligt tillsammans, och kan tala om vad som helst. Ti jenny e de också kiva att tala fö man vet att hon föstår.                                                                 
Danne
                                                                           
I: Danne har ja också kännt jätte länge. Vi har gått på samma klass i sju år, och vi känner varandra jätte bra. Alltså ja kan lita på henne 100% o vi är ganska likadana när man tänker. Hon e super viktig för mig!
Ilkku

D: Ilkku ha jag nu kännt i 7 år. Vi har samma humor o kan prata om exakt allt! Ilkku e en av dom som jag litar mest på o jag vet att hon alltid finns där att prata med. Hon e alltså bara jätte viktig för mej.


Det här var nu våra närmaste vänner, såklart har vi andra vänner som också är viktiga för oss. :)

2 kommentarer:

  1. vem alla av dihär har blogg? lenk pliis!! fiin bloggg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sasse, Lina o Jessica har blogg :) Sasses: www.salaaskiaa.blogg.se Linas: www.linaas-blog.blogspot.com Jessicas: www.livsomjessica.wordpress.com o tack :)

      Radera