söndag 18 mars 2012

FTS

Sivu sivu morjens! Tallin va jätte rolit :) Hadde ju som sagt aldri varit där förut, hehe så de va riktit kul :) Shoppade int så mycket fö jag fick int så mycket pengar ti shopping...-.- Vi tog ungefär heela tiden bilder, ti slut blev de typ 500 ;) Jag vill nog snart fara till Tallinn igen med just kaverin :) Så lite om idag, hadde match mot Atlas. De spelade så fult o flera skadades i vårt lag. Cade skada foten o for ti Dextra :( Nästa veckoslut spelar vi igen mot dom... Imoron e de hussa prov o gegga förhör... Vår dator har något problem så jag kunde int ladda upp bilder utan varje gång jag försökte så stängde den av nettin...jag försökte tre gånger men näääee den ville int ladda upp bilderna. Men imoron ska jag höra ett inlägg med bara bilder från Tallinn o de som jag har köpt :) Så de blir nu bara för er att vänta tills imoron ;D Puss♥//Dannee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar