onsdag 18 januari 2012

Latmask


...

Bitch o botox :DD

coolingar

Hejssan. Ja vet mina, mina rubriker...hahah hittade inte på någåt klokt. Men jag är alltså en latmask för att ja är lat med bloggande just nu. Har inte tagit en enda bild idag, så det blir nu ett inlägg med random bilder. Idag hade vi en nice dag i skolan. Sovis, franska, handis och hussa (behövde inte göra någåt, hade handis då när de lagade maten, så jag kom dit och åt :D ) Sen hade ja pianotimme...lika tråkigt som alltid. Och nu har ja bara varit på datorn och laddat lite stuff till min phonee (: Borde gjöra matte och kemma läxan men orkar bara inte ! -.- imoron måst ja skriva klart bokrecensionen..shit. Kommer att ta hela kvällen. Älskar så skolan! man har ett så exciting liv med massa pluggande och läxor <3 aah love! sarcasm! ( till dom som int fatta) Hörs //Ilkku

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar